dilluns, 20 de juny del 2011

COLÒNIES AL CAP DE CREUS

Els alumnes de cinquè vam anar de colònies els dies 25, 26 i 27 de maig a fer una ruta de Roses a Cadaqués.
El dia 25 vam sortir del port nàutic de Roses a les 8 del matí. Vam fer el camí de ronda per grups amb un mapa i superant els diversos controls que vam trobar. Vàrem parar a l'Almadrava a esmorzar i a agafar forces per continuar el camí fins a cala Montjoi. Allà ens esperava un suculent dinar al bufet lliure. A la tarda vam estar per la platja i vam ubicar-nos al nostre bungalov. Al vespre vam sopar al bufet i després vam fer un joc de nit.
El dia 26 ens vam esmorzar i vam anar amb caiac fins a cala Pelosa. Allà vam agafar la bicicleta i a pedalar fins a cala Jòncols, on ens van portar el dinar. Després vam caminar una estona fins que trobàrem les bicicletes. Vàrem pedalar fins a Cadaqués. Quines vistes més boniques!
Un cop a Cadaqués, vam anar al poliesportiu a fer una dutxa i a sopar a un restaurant del poble. Vàrem tenir el nostre moment-discoteca i vam dormir amb el sac i l'esterilla.
L' últim dia de ruta, caminàrem des de Cadaqués fins al Far del Cap de Creus. A cada lloc que paràvem hi havia una pista sobre el geni-pintor Salvador Dalí. Finalment vam dinar a dalt al Far i vam poder gaudir dels paisatges i vistes del Cap de Creus, fins que va venir l'autocar que ens tornava a l'escola.

Van ser unes colònies molt divertides i ens ho vam passar molt i molt bé!